چند روز پیش دلم خیلی هوای مادربزرگم رو کرده بود.
برداشتم شعر ماندگار «خان ننه» شهریار رو خوندم و ضبط کردم ... من و شهریار یه جورایی همدردیم.
هشدار: اگه نمیخواین خوشحالیتون تبدیل به غم بشه، گوش ندین.
ادامه مطلبما را در سایت عاشقانهترین شعری که خوندهم دنبال میکنید
برچسب: عاشقانه ترین شعری که خوندم, نویسنده: بازدید: 182